lauantai 10. helmikuuta 2018

KYSYMYKSIÄ JA ARVOITUKSIA YHTEISTYÖSSÄ

Tänään ollaankin vähän erilaisemman postauksen parissa! Päätettiin siis minun ystäväni Matilda Piispan kanssa tehdä yhteistyössä postaus, joka toisi uutta sisältöä blogeihimme ja samalla pääsisimme tutustumaan toisiimme paremmin. Tässä sitä siis ollaan, kolmen viikon suunnittelun jälkeen päästiin tuumasta toimeen!

Parhaat <3 C. Mirella Ruotsalainen

Matilda siis lähetti minulle viisi kysymystä ja viisi arvoitusta minulle. Ensimmäiset viisi koskevat minua, minun ratsastusuraa yms. ja viisi viimeistä ovat arvoituksia Matildasta, joihin yritän arvata oikean vastauksen (ja ei hätää, te ette jää vastaustenkaan suhteen tietämätömiksi ;)). Mutta, en enää malta odottaa kysymyksiä, joten ruvetaan vastailemaan niihin ja jätetään loput alkulöpinät sikseen!

Ruusukehait Matilda ja Tomppa <3 C. Saara Vainio


 1. Mikä on parasta Kaapossa?
Ehdottomasti sen luonne! Kaapo on niin kiltti, mutta ratsastaessa saa tehdä täysillä töitä, mutta Kaapo kuitenkin koraa, kun minä teen oikein <3

2. Miksi juuri kouluratsastus ja miten päädyit ratsastajan uralle?
Ratsastajan uralle päädyin, sillä äitini on aina ollut paljon hevosten kanssa tekemisissä ja aina pienenä kuljin hänen mukanaan tallilla. Siitä se sitten lähti ja tässä sitä nyt ollaan! Kouluratsastajaksi päädyinkin ns. "vahingossa", kun Kaapolla alkoi oireilemaan vanha hankosidevamma ja haave kenttäurasta jäi vain haaveeksi.

3. Lempi ratsastusvarustemerkki?
Tämä on paha, mutta sanoisin että Kingsland! Vaikka kyseisen merkin vaatteet ovat kalliita ja ei niitä itse osteltukaan, mutta kaikki mitä niitä nyt sattuu olemaan, niin ovat kyllä tosi kestäviä ja laadukkaita.

4. Idoli ratsastuksessa?
Tämäkin on paha, mutta varmaankin Kyra Kyrklund! Hän on noussut suomalaiseksi ratsastajaksi huippuhyvin, vaikka Suomi ei mikään ratsastusmaa olekaan. Hän on aloittanut ns. tyhjästä ja tehnyt paljon töitä ratsastuksen eteen, ihailen!

5. Unelmat ratsastuksen suhteen?
Tietysti haluan kehittyä niin pitkälle kuin mahdollista, kisata ja ratsastaa mahdollisimman paljon eri hevosilla ja oppia paljon! Kilpailuissa mitattuna olisi fantastista saada olympiamitali ja sen eteen olenkin valmis tekemään valtavasti töitä!

Arvoitukset:
1. Mikä on minun lempivarusteeni? a. kypärä, b. ratsastussaappaat vai c. Back On Trackin housut?
Kypärä! Muistan ilmiselvästi, kun kerroit tämän Instagramissa joulukalneterissasi! Kerrankin minun muisti toimii ;)

2. Olenko omasta mielestäni ollut aina kouluratsastaja?
Et! Olet aina kisannut kouluratsastuksen ohella esteitä, joten olet varmaankin ollut joskus myös enemmänkin esteratsastaja!


3. Kuinka monta ponia olen omistanut Tomppa mukaan laskettuna?
Yhden ja se on Tomppa! Kisasit aikoinaan Pompulla, mutta se oli sinulla vain ylläpidossa! Ja vannon, että muistin tämänkin ihan itse ;)

4. Onko Tomppa saksanratsuponi?
Helppo, kyllähän se on!

Tompsan nauttii <3 C. Alina Piispa

5. Onko minulla murtunut ratsastusen parisa joku luu ja onko Tomppa ollut minun omistuksessani ikinä sairaslomalla?
Sanoisin että ei ole, sinulla on niin hyvä tasapaino! Ja varmaankin on, yleensä kaikki ponit ovat välillä ;)

Toibottavasti tykkäsitte, lisää kivaa luvassa myös tänne bloginkin puolelle ihan lähiaikoina! ;) Matildan postauksen löydätte täältä, hän vastaa siellä minun esittämiin kysymyksiin ja vastauksin, menkäään lukemaan!

                   Rentouttavaa loppuviikonloppua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja ei tällä hetkellä valvota erikseen, mutta muistattehan pitää kommentoinnin silti asiallisena :) Kritiikki on silti tietenkin sallittua! Kaikki kommentit luen ja kaikkiin pyrin myös vastaamaan :) Olisi ihanaa, jos kommentoisit, olen jokaisesta kommentista todella kiitollinen!