perjantai 2. maaliskuuta 2018

ESITTELY JA VASTAUKSIA ARVOITUKSIIN

Moi kaikille! Tänään koneen ääressä teille kirjoittelemassa ei olekaan Saana, vaan Matilda Piispa. Teimme tosiaan Saanan kanssa yhteistyön, jonka ensimmäisen osan julkaisimme omissa blogeissamme jo hetki sitten. Nyt on vuorossa toinen osa jossa kerron itsestäni pienen esittelyn ja samalla vastaan Saanan arvoituksiin ja katsotaan kuinka hyvin Saana tuntee mut!

Olen siis Matilda Piispa, poniratsastaja lounais-Suomesta. Olen sekä koulu- että esteratsastaja, mutta viimevuosien saatossa olen innostunut vielä tavoitteellisemmin kouluratsastuksesta ponini Tompan kanssa. Olen ratsastanut aktiivisesti seitsemän vuotta ja nyt kisaan Tompan kanssa alue- ja kansallisella tasolla ponien luokkia. Tomppa on 17-vuotias saksalainenratsuponiruuna.

Vastaukset arvoituksiin:

1. Mikä on minun lempivarusteeni? a) kypärä b) ratsastussaappaat vai c) Back2Bacin housut
Saanan arvaus: Kypärä Vastaus: Kypärähän se on! Aika samoilla linjoilla meni ratsastushousujen ja saappaiden kanssa, mutta se on ollut niin kiva päässä että vie kyllä voiton!

2. Olenko omasta mielestäni ollut aina kouluratsastaja?
Saanan arvaus: Et! Vastaus: Oikein! Vasta Tompan kanssa innostuin enemmän kouluratsastuksesta ja sitä ennen olen tykännyt enemmän hypätä.

Talven kylmyyteen vähän kesäistä meininkiä. (C) Marko Ikonen

3. Kuinka monta ponia olen omistanut Tomppa mukaan laskettuna?
Saanan arvaus: 1 ja se on Tomppa Vastaus: Näinhän asia on. Tompan lisäksi mulla on ollut ainoastaan Pomppu joka on mun vanha ylläpitoponi.

(Tässä kohtaa tekstin kirjoittamista aloin jo epäillä mun omia vastauksia Saanan arvoituksiin... Saana kun on niin hyvä ja vetelee vaan oikeita vastauksia:D)

4. Onko Tomppa saksanratsuponi?
Saanan arvaus: On Vastaus: Vastatessa tähän kysymykseen aloin itsekkin miettiä kuinka ajattelematon olen ollut... Nimittäin, Tomppahan on saksalainenratsuponi eikä saksanratsuponi. Sanoin Saanalle että tää on kompa, mutta eihän tälläistä voi millään tietää ja mahdollisesti nämä ovat molemmat oikeita vastauksia joten sanoisin, että vastaus on oikein;)

5.Onko minulla murtunut ratsastusen parisa joku luu ja onko Tomppa ollut minun omistuksessani ikinä sairaslomalla? 
Saanan arvaus: Ei ole murtunut mikään ja joo Tomppa on ollut joskus sairaslomalla Vastaus: Totta, ratsastuksen parissa multa ei ole murtunut mikään luu, vaikka en niin tosta hyvästä tasapainosta tiedä... Tomppa on kuitenkin ollut koko meillä olo ajan ja tietojeni mukaan myös muissa kodeissa ihan terve eikä ole sairastellut.

Mitä Saanan postauksesta kävin vähän kurkkimassa, Saana taitaa tuntea mut paremmin;) Kiitos vielä Saana, että tämmöinen yhteistyö oli mahdollista, koska tätä oli tosi mukava toteuttaa! Ehkä me keksitään vielä joku kolmas osa tälle vai mitä Saana? Kiva toteuttaa blogiin vähän erilaista materiaalia, ja vielä niin ihanien ihmisen kanssa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja ei tällä hetkellä valvota erikseen, mutta muistattehan pitää kommentoinnin silti asiallisena :) Kritiikki on silti tietenkin sallittua! Kaikki kommentit luen ja kaikkiin pyrin myös vastaamaan :) Olisi ihanaa, jos kommentoisit, olen jokaisesta kommentista todella kiitollinen!