sunnuntai 3. syyskuuta 2017

MINÄ BLOGGAAJANA?

Kyllä! Nyt minäkin olen virallisesti astunut tänne bloggaajien maailmaan ja olen siitä todella innoissani! Pääsette näkemään täällä minun ja 8-vuotiaan poniystäväni ja kilpakumppanini arkea ja juhlaa! Lisäksi tänne saattaa tulla välillä muutakin sisältöä, mm. opiskelupostauksia ja suosikkeja. Pääsääntöisesti kuitenkin ponipostauksia, niinhän blogini nimikin jo kertoo ;) Tervetuloa messiin!

      Tästä ihanasta kuvasta kiitos Meeri Laakso!
                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja ei tällä hetkellä valvota erikseen, mutta muistattehan pitää kommentoinnin silti asiallisena :) Kritiikki on silti tietenkin sallittua! Kaikki kommentit luen ja kaikkiin pyrin myös vastaamaan :) Olisi ihanaa, jos kommentoisit, olen jokaisesta kommentista todella kiitollinen!